Esittelen tässä minut ja Paapelin teille kuvin ja sanoin:

Minä olen siis 4-vuotias, emäni oli saksanpaimenkoira, isäni rottweiler. Muistutan kuulemma ulkonäöltäni enemmän saksanpaimenkoiraa mutta olen jykevämpi rakenteeltani.

Olen ollut aina todella terve, mamma ei ole minua lääkärissä käyttänyt muuta kuin rokotuksilla. Olen myös kaikkiruokainen, eikä minulla ole allergioita.

Olen fiksu päästäni, sen tiedän itsekin, joskin mamma sanoo välillä että olen liiankin fiksu kun osaan avata kaikenlaiset ovet, lukot ja jopa vääntää oven avaimesta auki. Ikkunat avaan myös taitavasti.

Olin pentuna toisessa perheessä jossa minulla ei oikein ollut tekemistä, siksipä opettelin näitä taitoja jotta saan ajankulua..

Toivon että viisauteni periytyy lapsiini, mutta toivon myös että lasteni uudet perheet muistavat tarjota riittävästi virikkeitä ja liikuntaa jotta lapsukaiseni oppisivat hyödyntämään viisautensa oikein!

Rakastan sohvalla loikoilua ja ennen kaikkea syömistä!

489951.jpg

489949.jpg

489956.jpg

 

Paapeli on myös kohta 4-vuotias, emä belgianpaimenkoira ja isä basset hound. Siitä yhdistelmästä Paapeli on saanut perintönä mielenkiintoisen ulkomuotonsa, todella ison belgianpaimenkoiran pään joka yhdistyy mukavilla nahkamakkaroilla pitkään ja lyhytjalkaiseen vartaloon.

Paapeli on yhtä lailla kaikkiruokainen kuten minäkin, ja samat eläinlääkärikäynnit olemme yhdessä käyneet eli ainoastaan ne rokotukset.

Paapeli on luonteeltaan varsinainen höllykkä joka ei osaa haastaa riitaa toisten kanssa. Belgianpaimenkoiran tapaan haluaa pitää laumansa kasassa ja viettää paljon aikaa omiensa kanssa.

489952.jpg

489955.jpg

489954.jpg

Tässä kuvassa Paapeli ei oikein ole edustavimmillaan: Raavaan uroksen päälle on puettu juoksuhousut...!!!!!!!! Kuten kuvasta näkyy, hieman nolottaa... Mutta kuva kertoo kuitenkin hyvin Paapelin ruumiinrakenteen.

Pennuista saattaa tulla samanlaisia töppöjalkoja.